rawrr
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN +FOLLOW
Owner


안영하세요 ! you have entered the memories land. Do navigate around and leave your messages in my cbox. Thank you. 안영 !


Intsa

Instagram

Family


[[CHANGE TO YOUR FOLLOWER WIDGET]]

Wishlist !!

wish1
wish2
wish3
wish4

D' Credits
10 Ramadhan
Tuesday 8 July 2014 • 06:00 • 0 comments
//Assalamuaalaikum\\

Alhamdulillah ,
Hari dah 10 ramadhan .
Berjalan dengan amat lancar sekali .
Hehehe :)
Ok ,
sekarang geng BATCH 99' tengah pening dengan natang PT3 -,-
it such a bullshit right ?
Dah lah minggu depan mang kene hantar dah kerja khusus GEO .
dah lah dye suh buat at skolah je , tuh pun mse geo ngan sej je .
Gile x giler , klau bgi sebulan tuh bleh kire lagi .
Nih ko bgi mse 2 minggu je .
-,-
Ingat lepas geo ngan sej xde ppe dah .
Then tadi , PPD cakap ade pulak kerja untuk SAINS !!!
Ape kes nih -,-
Sabor2 . bulan ramadhan nh syg . :*

Wuuu ,
Geng2 form 3 thun 2014 .
Keep calm .
Ingat , Allah selalu bantu kite :)
Ingat yg tuh je ,

Eh , nak ckap skit nih -,-





~ Sakit bahu woi sakit bahu ~ :'(
kecian kat aku ngan kwn2 aku kene cucuk .
dah masuk 3 hari still sakit . huhu
Tuh aku luah dkt blog rawr aku nih :3 hehe
Kau lah peneman aku walaupun dah lame aku x update kau rawr . haha
Tak bleh nak teman kau lame2 bub internet snie slow .
Klau kat Sabah dlu aku selalu update kau sebab internet laju .
Snie aku pkai broadband , TM ckp xleyh nk psng lagi wifi ade ape enth . -,-
Selalu mcm tuh , nk dkt setahun dah aku kat snie .
Alasannya sering kali ku dengar ~ _||_
It always like that right ?
Ye lah kerja manusia kannnnnnnnnn .

Pape je lah , aku dah bnyak merepek meraban kat snie .
GTG ~
K lah . Love u . Selamat menyambut RAMADHAN al-MUBARAK :)












PAST