rawrr
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN +FOLLOW
Owner


안영하세요 ! you have entered the memories land. Do navigate around and leave your messages in my cbox. Thank you. 안영 !


Intsa

Instagram

Family


[[CHANGE TO YOUR FOLLOWER WIDGET]]

Wishlist !!

wish1
wish2
wish3
wish4

D' Credits
Tahi Lalat :3
Friday 29 November 2013 • 23:14 • 0 comments
//Assalamuaalaikum\\
Yo , wassup ?
dah dekat 5 bulan aku xupdate blog . 
AND NEW BLOGSKIN!!!
hahahah !

So , aku dah bertekad akn update blog aku mse cuti skolah .
So , aku dah lunaskan janji aku ., 
OHH BLOG !! 
I misssssssss uuuu sssooooooo mmmmuuuuuucccchhhh !!!!
:*
hahahah ~
Gelenyaa sungguh lha . 
Btw , aku lapa :(
Sape2 tlong bg makanan at mkcik . 
Makcikk lapaa toq ! 
hahah ~ 

Ops , btw aku sekrng layan gameplay a.k.a walktrough game lam utube by PEWDIEPIE !!!
DUCK DUCK DUCK -,-
what the heck lha aku ni . 
 Ok2 , balik kepade tajuk entry aku diatas .
ABOUT TAHI LALAT !!! haha

k , aku ade tahi lalat dekat dahi diantara mata kanan aku n kiri .
So ape lagi lah kan .
Manusia di zaman skola rendah suke pnggil ap ?
Tahi Lalat / Lalat / Tambi -,-
What the f*k lha korang ni .
benci aku .
Aku ade tahi lalat tuh dari umo aku darjah 1 -> darjah 6 .
and mase aku habis skola lepas UPSR .
Aku try lha sedaya upaya aku buang tahi lalat aku dengan pelbagai cara .
Then , mase aku Form 1 , dah xde .
Tapi ade mcm nak tumbuh balik . .
So terpakse lha aku kena pkai foundation .
Jadi , aku b=pling benci bile kena air hujan .
Nanti tanggal aku punye foundation tuh .
Jadi aku guna kaedah laen .
Aku tgk tutorial lam blog cara nak buang tahi lalat .
Woooo !! Terbaekk tooqq !
Mang jadi .
Aku try bancuh
Kapur + Serbuk Pencuci + 1 @ 2 titik air paip lha .
so , hasilnya hilang lha tahi lalat aku , mang terbaek .
k lha . tuh je .
TATA !
sinyoritaaa !
Assalamuaalaikum 


PASTFUTURE